Firma Glomar z siedzibą w Łodzi (ul. Felińskiego 3/42) dąży do zapewnienia najwyższej jakości usług transportowych. W przypadku, gdy usługa nie została wykonana zgodnie z umową, klient ma prawo do złożenia reklamacji. Poniżej przedstawiamy zasady składania i rozpatrywania reklamacji.
1. Prawo do złożenia reklamacji
Każdy klient korzystający z usług transportowych firmy Glomar ma prawo złożyć reklamację w przypadku, gdy uważa, że usługa nie została zrealizowana zgodnie z umową lub wystąpiły inne nieprawidłowości.
2. Jak złożyć reklamację?
Reklamację można złożyć w następujący sposób:
W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać:
3. Termin rozpatrzenia reklamacji
Firma Glomar zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli reklamacja wymaga dodatkowego czasu na rozpatrzenie, klient zostanie o tym poinformowany wraz z podaniem przewidywanego terminu zakończenia procedury.
4. Sposób rozpatrzenia reklamacji
Po rozpatrzeniu reklamacji klient zostanie poinformowany o wyniku postępowania:
5. Zwrot kosztów
W przypadku uznania reklamacji, zwrot kosztów nastąpi w ciągu 14 dni od momentu poinformowania klienta o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Zwrot zostanie dokonany przy użyciu tej samej metody płatności, jakiej klient użył przy pierwotnej transakcji, chyba że uzgodniono inaczej.
6. Dodatkowe informacje
W razie pytań dotyczących procesu składania i rozpatrywania reklamacji prosimy o kontakt pod adresem email: kontakt@glomar.com.pl lub telefonicznie pod numerem +48 690 110 990.
Dążymy do jak najszybszego i sprawnego rozwiązywania wszelkich zgłoszonych problemów, aby zapewnić satysfakcję naszych klientów.